varnyte Struktūra   varnyte Parašykite mums  
Buhalteris






Daug yra tokių, kurie ką nors daro, bet nežino kam.

Mencijus

 Į pradžią Į pradžią

 Konsultacijos Konsultacijos

 Kalendorius Kalendorius

 
 
1. Konsultacijos
2. Teisės aktų pakeitimai
3. Buhalterio žodynėlis
4. Apskaitos ir mokesčių naudinga informacija
5. Teisė buhalteriui
6. Mokesčių apskaičiavimas ir apskaita
7. Vadybos ir kaštų apskaita
8. Buhalteris ir kompiuteris
9. Naudingi kontaktai
11. Laisvalaikis
12. Buhalterių birža
13. Valiutų santykiai
14. Kalendorius
15. Skaitykla
 
 

  

   Šiame skyriuje jūs rasite įdomybių, skirtų laisvalaikiui. Tai įvairūs anekdotai, pritrenkiančios istorijos, įdomybės, susijusios su skaičiais, apskaita, mokesčiais, skaičiavimo technika, buhalterio profesija. Šiame skyriuje taip pat rasite daug naudingų valgių receptų. Pagaminę puikų patiekalą, po sunkios darbo dienos nudžiuginsite savo šeimą.

Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (7)
2013 02 07

Atostogaukite! Kasmetinės atostogos skirtos darbuotojų prarastam darbingumui atstatyti, todėl neatostogauti – nusikaltimas sau. Atostogos – tai smegenų reabilitacija, todėl jų metu reikia pakeisti aplinką, užsiimti mėgstama veikla, kuriai dažniausiai nelieka laiko, pamiršti mobilųjį telefoną, atsitraukti nuo kasdienės buities, patirti kuo daugiau teigiamų įspūdžių ir malonumo. Atostogų neturi gadinti tokios smulkmenos kaip lietus, blogas oras, pamiršti daiktai ir t. t. Būtina visur įžvelgti teigiamus dalykus – tai ir yra atostogų esmė. Jei grįžę iš atostogų sukate galvą, kurią dieną ir kelintą valandą reikia eiti į darbą, vadinasi, puikiai atostogavote. .

 
Gerai išsimiegokite. Miegas – periodinė ramybės būsena, kai organizmas praranda ryšį su aplinka ir aktyviai atkuria jėgas. Miegas būtinas organizmui, nes jo metu atsiribojama nuo išorinių signalų, smegenys gali apdoroti per dieną gautą informaciją: ją „ištrinti" arba „išmesti" seną, o į jos vietą „įrašyti" naują. Tokiu būdu informacija iš trumposios atminties perkeliama į ilgalaikę atmintį.
 
Jei miegama nereguliariai, per trumpai ar dėl įvairių priežasčių nuolat pabundama, organizmas nespėja atkurti išeikvotos energijos, žmogus nepailsi, informacija „nepervedama" į ilgalaikę atmintį, atsiranda suirzimas, nuolatinis nuovargio pojūtis, kuris sekina visą organizmą.
 
Miego metu atkuriama ir nervų sistema: gaminami nervinėms ląstelėms būtini baltymai, atkuriamas šių ląstelių jaudrumas, sureguliuojama psichologinė pusiausvyra, apdorojama informacija, įtvirtinama ilgalaikė atmintis.
 
Kad miegas būtų visavertis, reikėtų laikytis šių principų:
 
· eiti miegoti ir keltis tuo pačiu laiku;

· eiti miegoti tik tada, kai norisi. Nesistengti užmigti per jėgą. Jei miegas neima, pravartu paskaityti ar užsiimti kita malonia veikla;

· miegoti tiek, kad ryte jaustumėtės pailsėję ir žvalūs;

· parinkti tinkamo pločio lovą, tinkamo kietumo čiužinį ir patogią pagalvę;

· prieš miegą nesiklausyti garsios, trankios muzikos, nežiūrėti televizoriaus, nedirbti ar nežaisti kompiuteriu;

· prieš miegą vengti didelio fizinio krūvio. Rekomenduojama šiek tiek pasivaikščioti gryname ore;

· palaikyti tinkamą oro temperatūrą miegamajame. Prieš miegą gerai išvėdinti patalpą;

· prieš miegą rekomenduojama suvalgyti saujelę džiovintų vaisių, bananą ar šaukštelį medaus – alkis ir persivalgymas užmigti nepadės. Užmigti padės pipirmėčių, melisų ar kmynų arbatos;

· vengti triukšmo, nes jis kenkia miegui, net jei nuo jo ir nepabundama;

· prieš miegą negerti kofeino turinčių gėrimų (kavos, arbatos, energinių gėrimų).

 
šaltinis: savaitraštis „Buhalterija"

Kitos publikacijos
Tinkamai praneškite apie svarbius gyvenimo įvykius
POZITYVIOS MINTYS – GERAI SAVIJAUTAI
Adolfas Hitleris – turtingiausias planetos žmogus?
Kaip apskaita tapo mokslu
Kaip nukenksminti savo nedraugus
Vieneto mistika
TRYS ŠEŠETUKAI – ŠĖTONO ĮRANKIS
Atsipalaidavimo pratimai
Kaip skaičiai padeda atskleisti finansines aferas
Kodėl nesiseka juodąjį penktadienį, arba skaičiaus 13 magija
Pažink save pagal Pitagoro metodiką
Valentino diena: skaičiai padės įsimylėjusiems
Žmogaus ir valstybės skaičius – 5
Procentai: šimtoji dalis, nuošimtis, palūkanos
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (6)
Buhalteriai visais laikais siekė susikalbėti (1)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (5)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (4)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (3)
 
 
 
Tinklalapio struktūra | Svetainės taisyklės
Šiandien peržiūrėta: 647