varnyte Struktūra   varnyte Parašykite mums  
Buhalteris






Daug yra tokių, kurie ką nors daro, bet nežino kam.

Mencijus

 Į pradžią Į pradžią

 Konsultacijos Konsultacijos

 Kalendorius Kalendorius

 
 
1. Konsultacijos
2. Teisės aktų pakeitimai
3. Buhalterio žodynėlis
4. Apskaitos ir mokesčių naudinga informacija
5. Teisė buhalteriui
6. Mokesčių apskaičiavimas ir apskaita
7. Vadybos ir kaštų apskaita
8. Buhalteris ir kompiuteris
9. Naudingi kontaktai
11. Laisvalaikis
12. Buhalterių birža
13. Valiutų santykiai
14. Kalendorius
15. Skaitykla
 
 

  

   Šiame skyriuje jūs rasite įdomybių, skirtų laisvalaikiui. Tai įvairūs anekdotai, pritrenkiančios istorijos, įdomybės, susijusios su skaičiais, apskaita, mokesčiais, skaičiavimo technika, buhalterio profesija. Šiame skyriuje taip pat rasite daug naudingų valgių receptų. Pagaminę puikų patiekalą, po sunkios darbo dienos nudžiuginsite savo šeimą.

Atsipalaidavimo pratimai
2016 01 25

Evelina Kavaliauskaite, 
Vytauto Didziojo universiteto doktorante

 

Dirbant protinį darbą maždaug po valandos sumažėja dėmesio koncentracija, taigi tampa sunkiau kritiškai mąstyti ir įsiminti naują informaciją. Todėl bent kartą per valandą patariama daryti trumpas pertraukas. Be to, Jūs tikriausiai dirbate sėdėdami prie kompiuterio, tad galite pajusti ne tik psichologinį, bet ir fizinį nuovargį – nuolat yra įsitempę sprando, rankų, nugaros raumenys, akys pavargsta įdėmiai žiūrint į ekraną ir pradeda perštėti, ašaroti.


 Siūlome keletą paprastų atsipalaidavimo pratimų, kuriuos galite atlikti čia pat, darbo vietoje. Atsipalaidavimo pratimus patariame kartoti ne rečiau kaip du kartus per dieną. Ypač svarbu atsipalaiduoti pavargus, patyrus nervinę įtampą. Po valgio turi būti praėję ne mažiau nei valanda laiko. Atsipalaiduojant namie prieš miegą iš atsipalaidavimo būsenos išeiti nereikia – taip lengviau užmigsite.


 Pristatome ir akių atpalaidavimo pratimus. Pavyzdžiui, kiekvieną kartą, kai tik pajuntate, kad akys sudirgsta nuo skaitymo ar žiūrėjimo į kompiuterio ekraną, stipriai keletą kartų sumirksėkite. Arba tiesiog įpraskite mirksėti kuo dažniau. Galite tiesiog užsimerkti ir kelias minutės ramiai pasėdėti. Priešais save ant darbo stalo pasistatykite savo vaiko ar kito mylimo asmens nuotrauką ir retkarčiais jai nusišypsodami pamirksėkite pirma viena akimi, paskui – kita akimi. Pabaigoje dar pamirksėkite abiem akimis. Galite tai daryti ir neturėdami priešais jokio paveikslo, tiesiog įsivaizduodami jį. Tuomet pajusite, kaip akys atsipalaiduoja ir sudrėksta.


 Kai išmoksite taisyklingai kvėpuoti ir nusiraminti, vienas iš pateiktų pratimų padės įveikti ir stiprią, netikėtą emocinę įtampą – jums pakaks mintyse pakartoti „Giliai įkvepiu ir lėtai iškvepiu" ir pradėsite ramiau ir lygiau kvėpuoti, atsipalaiduos raumenys ir Jūs nusiraminsite. Taigi siūlome bent kartą išbandyti visus pratimus ir labiausiai tinkantį daryti bent kelis kartus per dienų – taip padidės ne vien Jūsų darbingumas, bet pasijusite ir pailsėję, pagerės nuotaika.






Kitos publikacijos
Tinkamai praneškite apie svarbius gyvenimo įvykius
POZITYVIOS MINTYS – GERAI SAVIJAUTAI
Adolfas Hitleris – turtingiausias planetos žmogus?
Kaip apskaita tapo mokslu
Kaip nukenksminti savo nedraugus
Vieneto mistika
TRYS ŠEŠETUKAI – ŠĖTONO ĮRANKIS
Kaip skaičiai padeda atskleisti finansines aferas
Kodėl nesiseka juodąjį penktadienį, arba skaičiaus 13 magija
Pažink save pagal Pitagoro metodiką
Valentino diena: skaičiai padės įsimylėjusiems
Žmogaus ir valstybės skaičius – 5
Procentai: šimtoji dalis, nuošimtis, palūkanos
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (7)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (6)
Buhalteriai visais laikais siekė susikalbėti (1)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (5)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (4)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (3)
 
 
 
Tinklalapio struktūra | Svetainės taisyklės
Šiandien peržiūrėta: 9763