varnyte Struktūra   varnyte Parašykite mums  
Buhalteris






Daug yra tokių, kurie ką nors daro, bet nežino kam.

Mencijus

 Į pradžią Į pradžią

 Konsultacijos Konsultacijos

 Kalendorius Kalendorius

 
 
1. Konsultacijos
2. Teisės aktų pakeitimai
3. Buhalterio žodynėlis
4. Apskaitos ir mokesčių naudinga informacija
5. Teisė buhalteriui
6. Mokesčių apskaičiavimas ir apskaita
7. Vadybos ir kaštų apskaita
8. Buhalteris ir kompiuteris
9. Naudingi kontaktai
11. Laisvalaikis
12. Buhalterių birža
13. Valiutų santykiai
14. Kalendorius
15. Skaitykla
 
 

  

   Šiame skyriuje jūs rasite įdomybių, skirtų laisvalaikiui. Tai įvairūs anekdotai, pritrenkiančios istorijos, įdomybės, susijusios su skaičiais, apskaita, mokesčiais, skaičiavimo technika, buhalterio profesija. Šiame skyriuje taip pat rasite daug naudingų valgių receptų. Pagaminę puikų patiekalą, po sunkios darbo dienos nudžiuginsite savo šeimą.

POZITYVIOS MINTYS – GERAI SAVIJAUTAI
2016 10 03

Buhalterio darbas reikalauja susikaupimo ir atidumo. Be to, tenka nuolat mokytis ir tobulinti žinias. Dažnam didelis darbo krūvis sukelia nuovargį, o tai mažina darbo našumą, daro įtaką priimamiems sprendimams, netgi šeimos gyvenimui. Todėl ypač svarbu išsaugoti sveikatą, kad nenukentėtų darbo ir laisvalaikio kokybė. Tikimės, kad Jums padės keletas patarimų.


Gerai išsimiegokite – žmogus pailsi, išmiegojęs 7–8 valandas. Išmokę paklusti savo biologiniam laikrodžiui, eisite miegoti reikiamu laiku. Ryte atsibusite pailsėję ir jausitės geriau.


Planuokite atostogas artimiausiems trejiems metams. Žmonės, kurie nepamiršta kiekvienais metais atostogauti, rečiau serga širdies ir kraujagyslių ligomis. Planuokite, kur norėtumėte nukeliauti, ką norėtumėte nuveikti su savo šeima.


Nusivalykite darbo stalą. Dokumentais apkrauta ir netvarkinga darbo vieta gali kelti įtampą. Tvarkinga darbo vieta padės Jums susikaupti. Išvengsite susierzimo, kurį sukelia daug nebaigtų darbų. Karštligiška, nerami veikla daugelį lydi kasdien, todėl nors šiek tiek mažiau streso gali labai padėti.


Ribokite laiką, kurį praleidžiate prie televizoriaus. Tyrimais įrodyta, kad žmonės, žiūrintys televizorių ilgiau nei dvi valadas per dieną, kenčia nuo aukštesnio kraujospūdžio ir antsvorio (kaip gi neužkandžiausi, padėdamas komandai laimėti ar stebėdamas mylimo herojaus nuotykius). Daugiau laiko skirkite kitiems dalykams – naujam pomėgiui, žaidimams su vaikais, darbui sode.


Teisingai įvertinkite susirgimo riziką. Žinodami, kokiomis ligomis linkę sirgti Jūsų artimieji, galite sumažinti cukraligės, širdies ligų riziką. Saikingas maitinimasis, sveikas gyvenimo būdas – geriausia Jūsų apsauga.


Nepamirškite dviračio. Pasivažinėjimas – ne tik mankšta, bet ir laikas, kurį be streso ir linksmai praleisite su šeimos nariais.


Valykitės dantis. Tai darykite ne tik reguliariai, bet ir kokybiškai. Tinkamai naudodami burnos apsaugos priemones, neleisite kauptis dantų apnašoms ir jose esančioms bakterijoms, išvengsite dantenų kraujavimo. Nepamirškite – dantų valymo kokybę lemia ne tik dantų šepetukas, bet ir kantrybė: švarūs turi būti ne tik priekiniai dantys.


Padėkite savo organizmui. Seniai žinoma, kad riebalai, angliavandeniai ir alkoholis jį silpnina? Galima kontroliuoti cholesterolio patekimą į Jūsų organizmą – padės gliukozės ir cholesterolio matuoklis, kiti prietaisai. Yra tikimybė, kad išvengsite rimtų problemų, pavyzdžiui, užsikimšusių arterijų.


Mankštinkitės sėdėdami. Vien taisyklinga laikysena ir teisingas kėdės nuolydis neapsaugos Jūsų nuo raumenų pertempimo. Dirbant sėdimąjį darbą, raumenys po kiek laiko įsitempia ir kraujo cirkuliacija pablogėja. Išvengti raumenų sąstingio ir pagerinti kraujo cirkuliaciją padės tempimo pratimai ir pratimai sąnariams. Šie pratimai mažai aktyvūs, juos galite atlikti darbo vietoje. Lieka tik išsirinkti tinkamiausius.


Savanoriaukite. Savanoriška veikla gali būti nedidelė, pavyzdžiui, pagalba vienos dienos trukmės renginyje, keletas valandų savo laisvalaikio. Įgyta patirtis padeda tobulėti, suteikia patirties bei dvasinės naudos, kuria žmogus dalijasi su bendruomene.


Kartais prisiminkite malonius savo gyvenimo momentus: poilsį gamtoje, jūros ošimą, susitikimus. Juose, pasak psichologų, slypi didelė žmogų palaikanti jėga. Prisiminimai yra kaip tyli įlanka, kaip oazė, kurioje galima atsikvėpti nuo kasdienių rūpesčių ir pasisemti jėgų gyvenimui dabartyje.


Pasistenkite nepersivalgyti. Jeigu pietaujate kavinėje, atsisakykite deserto – laimės ne tik Jūsų piniginė. Išvengsite papildomo cukraus ir riebalų, esančių deserte, kiekio. Gerai pagalvojus, porcijos, kurią jau suvalgėte, visiškai pakanka. Skanaus, ir, kaip sako gydytojai, būkime ir likime sveiki.


Parengė Regina Jakelaitytė


Kitos publikacijos
Tinkamai praneškite apie svarbius gyvenimo įvykius
Adolfas Hitleris – turtingiausias planetos žmogus?
Kaip apskaita tapo mokslu
Kaip nukenksminti savo nedraugus
Vieneto mistika
TRYS ŠEŠETUKAI – ŠĖTONO ĮRANKIS
Atsipalaidavimo pratimai
Kaip skaičiai padeda atskleisti finansines aferas
Kodėl nesiseka juodąjį penktadienį, arba skaičiaus 13 magija
Pažink save pagal Pitagoro metodiką
Valentino diena: skaičiai padės įsimylėjusiems
Žmogaus ir valstybės skaičius – 5
Procentai: šimtoji dalis, nuošimtis, palūkanos
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (7)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (6)
Buhalteriai visais laikais siekė susikalbėti (1)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (5)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (4)
Kaip darbe išlikti energingam ir žvaliam (3)
 
 
 
Tinklalapio struktūra | Svetainės taisyklės
Šiandien peržiūrėta: 9768